SciDok - Der Wissenschaftsserver der Universität des Saarlandes Statistik anzeigen

Abonnieren Sie diese Sammlung, um täglich per E-Mail über Neuerscheinungen informiert zu werden.
Ressourcen der Sammlung (Sortiert nach Erscheinungsjahr): 12841 bis 12860 von 19098
ErscheinungsjahrTitelVerfasserInOpenAccess
2015Local aspects of the Bose glass : phase transitions of the disordered Bose-Hubbard modelNiederle, Astrid Elisa
2015High temperature rheology of Zr-based bulk metallic glass forming liquidsHembree, William
2015Dynamic language models for hybrid speech recognitionGeorges, Munir
2015Incremental parallel and distributed systemsBhatotia, Pramod Kumar
2015Discovering and disambiguating named entities in textHoffart, Johannes
2015U-AIDA : a customizable system for named entity recognition, classification, and disambiguationYosef, Mohamed Amir
2015Effizienz und Ergonomie von Multitouch-Interaktion : Studien und Prototypen zur Bewertung und Optimierung zentraler InteraktionstechnikenNguyen, Chi Hoang Quan
2015Non-commutative generalization of some probabilistic results from representation theoryTarrago, Pierre
2015Marker-less motion capture in general scenes with sparse multi-camera setupsElhayek, Ahmed
2015User-guided scene stylization using efficient rendering techniquesKlehm, Oliver
2015Tomographic reconstruction of combined tilt- and focal series in scanning transmission electron microscopyDahmen, Tim
2015Über die Fourier-Jacobizerlegung von Klingen-EisensteinreihenPaul, Thorsten
2015Coordinating selfish players in scheduling gamesAbed, Fidaa
2015Stochastic calculus for Lévy-driven Volterra processesOberacker, Philip
2015Verification of program computationsRizkallah, Christine
2015Automatic authorization analysisLamotte-Schubert, Manuel
2015Kolloquiumsband der Graduiertenförderung der Hochschulen des Saarlandes : Gesamtkolloquien der Graduiertenförderung in den Jahren 2011-2014-
2015Methods and tools for summarization of entities and facts in knowledge basesTylenda, Tomasz
2015Förderung anwendbaren bildungswissenschaftlichen Wissens in integrierten Lernumgebungen : empirische Studien im Rahmen der LehrerbildungWagner, Kai
2015Neuronal signatures of age differences in context processing : the interplay between cognitive and motivational processesSchmitt, Hannah
Ressourcen der Sammlung (Sortiert nach Erscheinungsjahr): 12841 bis 12860 von 19098

Suche einschränken

Volltext